انگیزشی

❀Yalda❀ · 12:24 1400/03/17

سلام امروز با متن انگیزشی در خدمت شما هستیم

 

 

سلام دوستان یکی از بازدید کنندگان گرامی وب متن های انگیزشی رو پیشنهاد دادن که پیشنهاد فوق‌العاده‌ای بود 

منم چند متن انگیزشی میزارم .

 

فهمیده‌ام هر چقدر سخت‌تر کار می‌کنم، انگار شانس بیشتری به سراغم می‌آید.

توماس جفرسون


تا شهامتِ رها کردن چشم‌انداز ساحل را نداشته باشید هرگز نمی‌توانید از اقیانوس عبور کنید.

کریستوف کلمب (کاشف و ماجراجو)


زندگی کوتاه هست هرقدر که میتوانید خوش بگذرانید. بعدا به غم هایتان برسید.

خودم

من به ضرورتِ اقدام، معتقدم. دانستن کافی نیست، باید دانسته‌هایمان را به کار ببریم. خواستن کافی نیست، باید کاری انجام بدهیم.

لئوناردو داوینچی (هنرمند و مخترع)


 

ه انسان ها نابغه هستند، اما اگر برای سنجش میزان نبوغ یک ماهی، توانایی او در بالا رفتن از درخت را ملاک قرار دهید، آن ماهی در تمام مدت زندگی اش حس خواهد کرد که یک احمق است. “آلبرت انیشتین”


زندگی خودت به خودت ربط داره به حرف مردم گوش نده بعضی وقتا آدم باید کاری باشه.

خودم


وقتی دائم بگویی گرفتارم، هیچ وقت آزاد نمی شوی وقتی دائم بگویی وقت ندارم، هیچوقت زمان پیدا نمی کنی وقتی دائم بگویی فردا انجامش می دهم، آن فردا هیچوقت نمی آید! “افلاطون


بزرگ‌ترین ضعف ما در تسیلم‌ شدن نهفته است؛ همیشه مطمئن‌ ترین راه برای موفقیت، تلاش دوباره خواهد بود! “ادیسون


برای کشتن یک نفر حتما لازم نیست تفنگ و گلوله داشته باشی زندگی انقدر عجیب هست که ممکنه دهان تو تفنگ باشه و حرفهایت گلوله. از تفنگت به درستی استفاده کن .

متنی از خودم

 

 

خدانگهدار