Show in Paris p7

❀Yalda❀ · 07:05 1400/03/22

آپلود عکس

به ادامه ی مطلب بروید

دیگر از پله ها پایین آمده بودم اما وقتی که جین را دیدم ترسیدم نتوانستم حرف بزنم انگار زبانم برای خودم نبود فکر کنم این حال و حس برای استرس و هیجان است به او گفتم
_ بیا بالا آقای شرمن کارت دارد.
_ کت حالت خوب است
_ فکر نکنم بیا بالا تا بفهمی چرا حالم اینگونه است
_ باشه باشه میام
با هم بالا رفتیم من همین طور در فکر این بودم که آقای شرمن واقعاً پدر ما است و فکرم به این مشغول بود که واقعاً جین این موضوع را قبول می کند؟
ای بابا نباید اینقدر واقعاً واقعاً کنم الان میفهمیم جین این موضوع را قبول می کند یا نه؟
اینقدر و هیجان داشتم که حتی در هم نزدم دین تعجب کرد رفتم و بر روی صندلی در اتاق آقای شرمن نشستم جین سریع گفت
_ آقای شرمن حال کت خوب نیست چیزی شده
_ جیم من می خواهم بدون مقدمه حرف هایم را بزنم تا طول نکشد ببین جین من تو و کاترین را در سیستم بهزیستی قرار دادم و بلافاصله درخواست فرزند خواندگی شماها را دادم اما باید خودتان هم حضور داشته باشید شما دوتا دوست دارید من پدرتان باشم چون فردی می‌تواند شما دوتا را همراه هم به فرزندی قبول کند که وضع مالی خوبی داشته باشد اما من میتوانم شما دوتا را با هم به فرزندی قبول کنم وگرنه ممکنه شما از هم جدا شوید.
_ آقای شرمن شما ما رو بدون رضایت خودمان در در بهزیستی قرار دادید
وای نه جین قبول نکرده بود میدونم این کار آقای شرمن بعد بود اما جین قبول می‌کرد اونطوری ما خونه و یک پدر واقعی داشتیم. وای قرمز شده بود.
یعنی اینکه بدجور جوش آورده قبل از این که فوران کند باید جلویش را بگیرم رفتم بهش گفتم بیا بریم بیرون و باهم حرف بزنیم و آقای شرمن هم گفتم ما باید یک لحظه بیرون برویم.
_ جین چرا جوش آوردی مگر آقای شرمن چی گفت
_ کاترین چرا این همه سال ما را به فرزندی قبول نکرده بود و اینکه الان او ما را بدون رضایت مان در سیستم بهزیستی قرار داده و راه برگشتی هم نیست یعنی ما از نظر قانونی یتیم هستیم.
_ با گریه گفتم مگر قبلا نبودیم ما الان شانس داریم که یک زندگی واقعی را تجربه کنیم و حتی یک پدر داشته باشیم تو باید در هر صورت قبول کنیم چون آدم های پولدار خوب مثل آقای شرمن کم است و مطمئن باش ما از هم جدا می شویم.
به یک گوشه خیره شد سپس گفت
_ کت من تورو خیلی دوست دارم اینکه نمیتونم از تو جدا بشم پس باید قبول کنم تو موافقی که آقای شرمن والدین ما باشد.
_خب آره


دوستان عزیز من هر روز پارت میدم و ممنون می شوم که نظر بدید چون هر روز به پارت میدم کم مینویسم